لپ تاپکالای دیجیتال

بهترین لپ تاپ اپل 2021

راهنمای خرید و معرفی بهترین لپ تاپ های اپل 2020 و 2021

بدون شک میتوان گفت تمام مک بوک هایی که اپل در سال های 2020 و 2021 معرفی کرده، جز بهترین لپ تاپ های اپل به حساب می آیند. اما لپ تاپ های اپل در برخی از خصوصیات با یکدیگر متفاوت هستند. و این میتوانید انتخاب بهترین لپ تاپ اپل برای خرید را کاملا سلیقه ای کند.

مسترنکست در این مطلب تلاش کرده تا علاوه بر معرفی بهترین لپ تاپ های اپل 2021 و 2020، یک راهنمای خرید لپ تاپ های اپل را در اختیار شما قرار بدهد تا با استفاده از آن بتوانید بهترین مک بوک های بازار را به بشناسید و با نگاهی دقیق تر دست به انتخاب بزنید.

 

بهترین لپ تاپ های اپل

مک بوک ها با توجه به متفاوت بودن سیستم عامل ( MacOS ) و طراحی، همیشه یک گزینه ی خاص برای خرید بوده اند که ارزش خرید بالایی نیز داشته اند. اما بهترین لپ تاپ های اپل دارای پرقدرت ترین تراشه یعنی M1 هستند. تراشه ی M1 باعث شده تا بهترین لپ تاپ های اپل از عملکرد بسیار خوبی برخودار باشند و ماندگاری باتری آنها تا حد زیادی افزایش پیدا کند. همین تراشه کافیست تا این مک بوک ها را نه تنها بهترین لپ تاپ های اپل، بلکه جز بهترین لپ تاپ های دنیا بدانیم.

 

جدیدترین مدل لپ تاپ اپل

در حال حاضر که در اکتبر 2021 قرار داریم، شرکت اپل هنوز در این سال لپ تاپی را معرفی نکرده است. و ممکن است این قضیه در اواخر سال 2021 اتفاق بیوفتد. پس ما بهترین لپ تاپ های اپل را از بین بهترین مک بوک های 2020 به شما معرفی میکنیم.

در زمان نوشتن این مطلب، مک بوک پرو 13 و 15 اینچی 2020 در واقع جدیدترین لپ تاپ های اپل هستند. جدیدترین لپ تاپ های اپل دارای تاچ بار هستند که احتمالا با آن آشنایی دارید. همچنین جدیدترین لپ تاپ های اپل دارای تاچ پد های بزرگتر و مانیتور های درخشنده تری نسبت به قبل هستند. وزن این مک بوک ها نسبت به سری های قبل کمتر و طراحی آنها نیز ظریف تر بوده است.

جدیدترین لپ تاپ های اپل به پورت تاندربولت 3 مجهز هستند که با سرعت بالا ( 40 گیگابیت بر ثانیه ) میتوانند علاوه بر اطلاعات، تصاویر را نیز بر روی دو مانیتور با کیفیت بسیار 4K به نمایش در بیاورند. جالب است بدانید، تاندربولت 3 جز جدیدترین و سریعترین پورت های موجود در بین لپ تاپ ها است.

 

 

معرفی بهترین لپ تاپ های اپل

  1. مک بوک پرو 2020 با پردازنده ی M1
  2. مک بوک ایر 2020 با پردازنده ی M1
  3. مک بوک پرو 2020 با پردازنده ی اینتل

 

 

بهترین لپ تاپ اپل 2020 ( ارزش خرید)


لپ تاپ اپل MacBook Air MGN63 2020

راهنمای-خرید-لپ-تاپ-اپل-مک-بوک-ایر-2020

مشخصات و قیمت خرید مک بوک ایر MGN63 2020

وزن: 1.29Kg | پردازنده: Apple M1 | حافظه ی کش: 12GB | نمایشگر: 13.3inch  | رزولوشن: 2560*1600(QHD) | RAM: 8GB | حافظه داخلی: 256GB SSD | پردازنده ی گرافیکی: Apple-designed integrated | حافظه گرافیک: فاقد حافظه ی مجزا | باتری: تا 15 ساعت | سایر مشخصات: USB Type-C/4، بک لایت کیبورد، خروجی تاندربولت 3، تاچ بار

قیمت خرید مک بوک ایر MGN63 در دیجی کالا حدود 31 میلیون تومان است.


این مک بوک دارای پردازنده ی پرقدرت M1 است. اما نسبت به سایر لپ تاپ های اپل قیمت کمتری دارد. زیرا اپل دیگر قطعات و سایز این لپ تاپ را طوری طراحی کرده تا هزینه ی تمام شده ی این لپ تاپ تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

اپل با طراحی و ساخت این لپ تاپ توانسته این امکان را فراهم کند تا همه ی ما با هزینه ای نسبتا کمتر نسبت به سایر مک بوک ها، به بهترین لپ تاپ اپل دسترسی داشته باشیم. البته اگر نگران ظرفیت حافظه این لپتاپ هستید باید بدانید که این لپ تاپ با مجهز بودن به پورت های USB-C/4 و تاندربولت 3 بالاترین سرعت انتقال داده ها و تصویر را در اختیار شما قرار داده است. پس با تهیه یک هارد اکسترنال 1 یا 2 ترابایتی این مشکل را میتوانید برای همیشه حل کنید.

مشاهده جزئیات بیشتر و خرید لپ تاپ مک بوک ایر

 

 

اگر قصد خرید هارد اکسترنال را دارید حتما به مطلب « بهترین هارد های اکسترنال » سر بزنید. تا با بهترین و به صرفه ترین هارد های اکسترنال بازار آشنا شوید.

 

 

بهترین لپ تاپ اپل 2020


لپ تاپ 13 اینچی اپل مدل MacBook Pro 2020

راهنمای-خرید-لپ-تاپ-اپل-مک-بوک-پرو-2020

مشخصات و قیمت خرید بهترین لپ تاپ 2020 مک بوک پرو

وزن: 1.4Kg | پردازنده: Apple M1 | حافظه ی کش: 12GB | نمایشگر: 13.3inch  | رزولوشن: 2560*1600(QHD) | RAM: 8GB | حافظه داخلی: 512GB SSD | پردازنده ی گرافیکی: Apple-designed integrated | حافظه گرافیک: فاقد حافظه ی مجزا | باتری: تا 17 ساعت | سایر مشخصات: USB Type-C/4، بک لایت کیبورد، خروجی تاندربولت 3، تاچ بار

قیمت خرید بهترین لپ تاپ اپل 2020 ( مک بوک پرو ) در دیجی کالا حدود 44 میلیون تومان است.


این مک بوک پرو مانند مک بوک ایر دارای پردازنده ی M1 است. اما نکته این کهاین لپ تاپ اپل را از نسخه ی قبلی متمایز میکند، باتری و وزن آن است. باتری این مک بوک پرو به شما اجازه ی وب گردی تا 17 ساعت را میدهد. وزن آن حدود 100 گرم بیشتر است. اما باز هم نسبت به خیلی از لپ تاپ های دیگر وزن سبک تری دارد و از نظر قدرت و طراحی یکی از بهترین لپ تاپ های اپل و دنیا به حساب می آید.

اگر قصد خرید لپ تاپی را دارید که در مکان های متفاوت بتوانید بدون نیاز زیاد به برق با آن کار کنید، مک بوک پرو یکی از بهترین گزینه ها است. البته این لپ تاپ علاوه بر باتری و پردازنده ی M1، دارای حافظه ی SSD با ظرفیت 512 گیگابایت است. که برای کارهای دانشجوی مناسب است. اما اگر هنوز فکر میکنید میتوانید سراغ ظرفیت های بیشتر بروید یا یک هارد اکسترنال تهیه کنید و آرشیو های خودتان را روی آن بارگذاری کنید.

مشاهده جزئیات بیشتر و خرید لپ تاپ مک بوک پرو

 

شاید فقط لپ تاپ های گیمینگ رو بتونیم از لحاظ قدرت با بهترین لپ تاپ های اپل مقایسه کنیم. پس حتما به مطلب « بهترین لپ تاپ های گیمنیگ » سر بزنید. اونجا خفن ترین لپ تاپ ها رو برای گیمر ها معرفی کردیم. البته راهنمای خرید هم برای شما وجود داره که حتما مطالعه کنید.

 

 

بهترین لپ تاپ اپل با پردازنده ی Core i5


لپ تاپ 13 اینچی اپل MacBook Pro MWP52 2020

راهنمای-خرید-لپ-تاپ-اپل-مک-بوک-پرو-2020---با-پردازنده-اینتل

مشخصات و قیمت خرید مک بوک پرو ( Core i5 )

وزن: 1.4Kg | پردازنده: Intel Core i5 1038NG7 | حافظه ی کش: 6GB | نمایشگر: 13.3inch  | رزولوشن: 2560*1600(QHD) | RAM: 16GB | حافظه داخلی: 1TB SSD | پردازنده ی گرافیکی: Intel Iris Plus | حافظه گرافیک: فاقد حافظه ی مجزا | باتری: تا 10 ساعت | سایر مشخصات: USB Type-C/3.1، بک لایت کیبورد، خروجی تاندربولت 3، تاچ بار

قیمت خرید لپ تاپ اپل مک بوک پرو i5 در دیجی کالا حدود 51 میلیون تومان است.


این لپ تاپ اپل دارای پردازنده ی نسل 10 از سری Core i5 شرکت اینتل است. که در مقایسه با پردازنده ی M1 از قدرت بالایی برخوردار نیست. اما در نوع خودش بسیار سریع و روان عمل میکند. البته در این عملکرد روان و سریع، رم 16 گیگابایتی و حافظه ی 1 ترابایتی از نوع SSD به کمک این پردازنده آمده اند.

پردازنده ی اینتل باعث شده تا این لپ تاپ اپل با باتری نسبتا خوب بتواند تا 10 ساعت به شما اجازه ی وب گردی را بدهد. سیستم عامل این لپ تاپ MacOS است و 22 برنامه به صورت پیش فرض برای راحتی کار شما رو آن نصب شده است. این لپ تاپ پس از معرفی پردازنده ی M1 حرفی برای گفتن ندارد. اما اگر به دنبال یک لپ تاپ با ظرفیت حافظه ی SSD یک ترابایتی و رم 16 گیگابایتی میخواهید، این مک بوک پرو یکی از بهترین لپ تاپ های اپل برای شما است.

مشاهده جزئیات بیشتر و خرید لپ تاپ مک بوک پرو با پردازنده اینتل

 

قبل از اینکه بهترین لپ تاپ اپل رو با پردازنده ی اینتل بخوای بخری حتما به مطب « بهترین لپ تاپ های گیمینگ ارزان قیمت » سر بزن. اونجا گزینه های ارزشمندی وجود دارند. بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت 2021 هم هست.

اگر قصد دارید برای خرید لپ تاپ 40 میلیون هزینه کنید حتما از مطلب « بهترین لپ تاپ تا 40 میلیون » دیدن کنید.

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ اپل

شاید فکر کنید اگر به سراغ هر کدام از لپ تاپ های اپل بروید، میتواند بهترین گزینه برای خرید شما باشد. و فقط کافی است ظرفیت مورد نظرتان را انتخاب کنید. اما اینطور نیست. حتما قبل از خرید این راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های اپل را مطالعه کنید. تا بهترین مک بوک اپل آشنا شوید.

پردازنده ی بهترین لپ تاپ اپل

اپل در اواخر سال 2020 پردازنده ی M1 را معرفی کرده، که از لحاظ پردازش یکی از پرقدرت ترین و روان ترین پردازنده های در بین تمام لپ تاپ ها است. و همچنین بهینه بودن این تراشه باعث شده تا مصرف باتری در این لپ تاپ تا حد زیادی کاهش پیدا کند. در مک بوک های پرو شاهد 17 ساعت کاربری وبگردی، بدون نیاز به شارژر هستیم. البته این شارژدهی را در بهترین لپ تاپ های مایکروسافت نیز میتوانید مشاهده کنید. پس بهترین انتخاب در بین لپ تاپ های اپل، همان جدیدترین لپ تاپ های اپل هستند که دارای پردازنده ی M1 هستند. و تا حد امکان سعی کنید به سراغ مک بوک هایی که دارای پردازنده ی اینتل هستند، نروید.

پشتیبانی نرم افزاری در مک بوک ها

اگر قصد دارید از برنامه های سیستم عامل های iOS و iPodOS بر روی لپ تاپ اپل برخوردار باشید. باز هم باید به سراغ مک بوک هایی بروید که دارای پردازنده ی M1 هستند. اجرای اپلیکیشن های گوشی و تبلت اپل فقط و فقط به لطف پردازنده ی M1 امکان پذیر شده است.

مک بوک ایر یا مک بوک پرو 2020

مک بوک پرو و ایر 2020 با دارا بودن پردازنده ی M1، جز بهترین لپ تاپ های اپل هستند. اما تفاوت هایی دارند که در این قسمت برای شما لیست کرده ایم.

  1. پردازنده ی گرافیکی

پردزانده ی گرافیکی مک بوک پرو، 8 هسته ای بوده ولی پردازنده ی گرافیکی مک بوک ایر 7 هسته ای است. در مک بوک ایر 1 هسته پردرازنده ی گرافیکی غیر فعال است. که با ارتقا رم به 16 فعال میشود.

  1. تاچ بار

مک بوک پرو در قسمت بالای کیبوردش دارای تاچ بار است. که مک بوک ایر فاقد تاچ بار است. البته وجود یا عدم وجود تاچ بار کاملا سلیقه ای است. و بسیاری از کاربران کلیدهای فانکشن را ترجیح میدهند. پس وجود تاچ بار بستگی به سلیقه ی شما دارد.

  1. سیستم خنک کننده ( فن )

اپل مک بوک ایر را بدون فن و مک بوک پرو را با فن راهی بازار کرده است. پس مک بوک ایر یک لپ تاپ سبک و بی سرو صدا است. البته بجز 100 گرم وزن بیشتر مک بوک پرو، صدای خاصی شما را اذیت نخواهد کرد، زیرا در اکثر مواقع اصلا صدای فن شنیده نمی شود.

بهترین لپ تاپ های اپل دارای پردازنده بهینه ی M1 هستند که پایه ی معماری آن ARM است. و بهتر است بدانید معماری این پردازنده مانند تراشه های گوشی های هوشمند است.

  1. روشنایی نمایشگر مک بوک های 2020

نمایشگر های مک بوک های پرو و ایر 2020 اپل کاملا مشابه هم است. اما فقط در میزان روشنایی با هم تفاوت دارند. نمایشگر مک بوک پرو، دارای روشنایی 500 نیت است و این روشنایی برای نمایشگر مک بوک ایر 400 نیت است.

  1. باتری و شارژر مک بوک های ایر و پرو 2020

اما تفاوت آخر که برای اکثر کاربران لپ تاپ مهم است، تفاوت ظرفیت باتری و شارژر بهترین لپ تاپ های اپل 2020 است. باتری و شارژر مک بوک پرو عملکرد بهترین نسبت به مک بوک ایر دارند.

طبق ادعا اپل، مک بوک پرو میتوانی تا 20 ساعت شارژدهی داشته باشد. در صورتی که این شارژدهی برای مک بوک ایر تا 18 ساعت است. مک بوک پرو با شارژر 60 وات شارژ میشود. در صورتی که این شارژ برای مک بوک ایر با توان 31 وات انجام میشود.

در تفاوت های بین بهترین لپ تاپ های اپل 2020 دیدیم که مک بوک پرو برتری های کوچکی نسبت به مک بوک ایر داشته است.

 

با توجه به این معرفی ها اگه هنوز هم طرفدار ایسوس هستی بدون درنگ برو مطلب « بهترین لپ تاپ های ایسوس » رو نگاه بنداز. بهترین لپ تاپ های ایسوس هم حرف های زیادی برای گفتن دارند.  میشه گفت یکی از رقبای سرسخت اپل، همین برند  محبوب ایسوس هستش.

 

بهترین لپ تاپ های اپل 2021

با توجه به رسیدن به آخرای سال 2021 و امکان معرفی لپ تاپ اپل در این سال بهتر است از عجله کردن برای خرید لپ تاپ های اپل خودداری کنیم.

شاید برایتان سوال شود که “بهترین لپ تاپ های اپل 2021 چه ویژگی هایی خواهند داشت؟

ویژگی های بهترین لپ تاپ های اپل 2021

  1. مجهز شدن به پردازنده ی جدید اپل یعنی M1 Pro یا M1 Max. که تا حد زیادی پرقدرت تر و بهنیه تر خواهد بود.
  2. توقف استفاده از پردازنده های اینتل، با توجه به پردزانده ی های قدرتمند M1 و M1 Pro و M1 Max احتمالی.
  3. نمایشگر با حاشیه ی کمتر و قرار گرفتن وبکم و سنسور تشخیص چهره در ناچ.
  4. مجهز شدن به نمایشگر های mini-LED با رفرش ریت 120 هزتری.
  5. افزایش تعداد پورت ها در لپ تاپ های 2021 اپل
  6. بهبود کیبورد و تاچ بار در قسمت بالای کیبورد. و احتمالا شاهد یک نسخه با تاچ بار و یک نسخه بدون تاچ بار خواهیم بود.

 

سخن پایانی درباره ی بهترین لپ تاپ های اپل 2020 و 2021

شاید معرفی 3 لپ تاپ در این مطلب زیاد چشمگیر نباشد. اما با توجه به جدیدترین لپ تاپ های اپل 2020 که به تراشه ی M1 مجهز هستند، رفتن به سراغ لپ تاپ های قدیمی اپل چندان جالب نیست. و بنابر این فقط سه مدل یک مدل قدیمی معرفی کردیم. ولی همچنان پیشنهاد ما این است حتما برای خرید بهترین لپ تاپ های اپل به سراغ مک بوک های پرو و ایر 2020 بروید. همان هایی که دارای پردازنده ی M1 هستند. انتخاب ظرفیت حافظه و رم برای شما کاملا سلیقه ای و بستگی به کاربری شما از لپ تاپ دارد.

اما اگر نظر مسترنکست را بخواهید. بهترین گزینه برای خرید لپ تاپ اپل، مک بوک پرو 2020 با ظرفیت 512 است.

 

برای نوشتن مقاله « بهترین لپ تاپ های اپل » این کارها انجام شده است.

72 ساعت تحقیق | بیش از 10 لپ تاپ اپل بررسی | بالغ بر 1000 نظر و رای مشتری در نظر | 6 مقاله مرتبط مطالعه.

 

اگر شما هم طرفدار اپل و لپ تاپ های اپل هستید، حتما نظراتتون رو راجب این شرکت و محصولاتش باهامون در میون بذارید.

و اینکه بنظرتون ارزش خرید لپ تاپ های اپل با توجه به تمام امکانات و کاربریشون چقدره؟ و از 1 تا 10 چه امتیازی به اپل می‌دید؟

در ضمن پیشنهاد میکنم برای دیدن جدیدترین و بهترین گوشی های اپل به مطلب داغ « بهترین گوشی های آیفون 2021 » حتما سر بزنید.

مشاوران ما همیشه آماده ی این هستند که شما رو راهنمایی کنند، تا بهترین تجهیزات رو بخرید و تا سال ها از داشتنشون لذت ببرید.

برای بهبود عملکرد این مطلب امتیاز بدهید.
[کل: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا