خانه و آشپزخانه

بهترین صندلی اداری برای خرید

معرفی و بررسی بهترین صندلی های اداری برای خرید

انتخاب و خرید بهترین صندلی اداری از اهمیت بیشتری نسبت به دیگر تجهیزات اداری برخوردار است. اما این را زمانی متوجه میشوید که، محاسبه کنید چند ساعت از روزتان را جلوی کامپیوتر و پشت میز، روی صندلی می نشینید. و از آن مهم تر اینکه تا چه اندازه سلامتی برای شما اهمیت دارد. اگر به درک درستی از اینها رسیده باشیم، قطعا خرید بهترین صندلی اداری برایمان اهمیت پیدا میکند.

اما انتخاب بهترین صندلی اداری مناسب برای ما، بین انواع مختلف صندلی ها چندان هم راحت نیست. زیرا باید به نکات زیادی توجه شود تا در کنار هزینه ای که برای خرید صندلی اداری میکنیم، خرید با ارزشی داشته باشیم و به سلامتی خودمان آسیب نرسانیم. به همین منظور مسترنکست در این مطلب علاوه بر معرفی بهترین صندلی های اداری، یک راهنمای کامل خرید بهترین صندلی اداری را برای شما آماده کرده است. تا خودتان هم بتوانید بهترین صندلی را انتخاب کنید.

 

خواندن این مطلب شاید 10 دقیقه وقت شما را بگیرد. اما باعث میشود تا با انتخاب بهترین صندلی اداری، تا سال ها احساس راحتی بکنید. پس با ما همراه باش.

 

 

بهترین صندلی اداری آرکانو از نظر ارزش خرید


صندلی اداری آرکانو BP750T2

بهترین صندلی اداری آرکانو از نظر ارزش خرید

مشخصات و قیمت خرید صندلی اداری آرکانو

جنس روکش: پارچه | ارتفاع: 130-140 سانتی متر | جنس کلی: آهن، پارچه، پلاستیک، چوب | سایر مشخصات: پشتی گردنی پیوسته، ضد عرق، دسته ی نرم، رنگ بندی

قیمت خرید بهترین صندلی اداری آرکانو در دیجی کالا حدود 3 میلیون تومان است (خرید از دیجی کالا).

صندلی اداری آرکانو، یکی از با ارزش ترین و بهترین صندلی های اداری زیر 3 میلیون تومان است که از کیفیت بسیار خوبی برخودار است. جنس روکش این صندلی از پارچه است تا بدن شما در قسمت نشیمن و کمر دچار گرم شدن و عرق کردن نشود.

یکی از خوبی های صندلی اداری آرکانو، رنگ بندی متنوع است. که برای هر سلیقه و هر نوع اداره و شرکتی با هر تِم رنگی که شما بخواهید میتوانید آن را سِت کنید. و دست شما برای انتخاب باز است.

مشاهده جرئیات بیشتر و خرید صندلی اداری آرکانو کد BP750T2 در دیجی کالا

 

 

 

بهترین صندلی اداری آرکانو


صندلی اداری آرکانو M900D

بهترین صندلی اداری آرکانو

مشخصات و قیمت بهترین صندلی اداری آرکانو

جنس روکش: چرم مصنوعی | ارتفاع: 125سانتی متر | جنس کلی: آهن، چرم مصنوعی، پلاستیک، چوب | سایر مشخصات: پشتی گردنی پیوسته، دسته ی نرم، رنگ بندی، نشیمن بزرگ، پشتی نرم

قیمت خرید بهترین صندلی اداری آرکانو در دیجی کالا حدود 4 میلیون و 150 هزار تومان است (خرید از دیجی کالا).


صندلی اداری آرکانو M900D با پشتی بلند و ارتفاع پایین یکی از راحت ترین صندلی های اداری بازار است. این صندلی علاوه بر راحتی در تکیه دادن، روکش بسیار ملایمی دارد که باعث حس راحتی بیشتر شما میشود. روکش پشتی، کفی و دسته ها از جنس چرم مصنوعی بسیار نرم ساخته شده است.

این صندلی اداری زیبایی خاصی به اتاق یا اداره ی شما میدهد. و همانند دیگر صندلی های آرکانو دارای تنوع رنگی است که دست شما را در انتخاب و خرید باز گذاشته است. اگر میخواهید راحت ترین صندلی اداری را با بودجه ی 4 میلیونی برای خودتان بخرید، این صندلی آرکانو یکی از بهترین انتخاب ها است.

مشاهده جزئیات بیشتر و خرید صندلی اداری آرکانو کد M900D در دیجی کالا

 

 

 

بهترین صندلی اداری نیلپر از لحاظ ارزش خرید


صندلی اداری نیلپر مدل OCM 812v

بهترین صندلی اداری نیلپر از لحاظ ارزش خرید

مشخصات و قیمت خرید صندلی اداری نیلپر

جنس روکش: چرم مصنوعی | ارتفاع: 117تا 127 سانتی متر | جنس کلی: آهن، چرم مصنوعی، پلاستیک | سایر مشخصات: پشتی گردنی پیوسته، ضد عرق، دسته ی نرم، رنگ بندی، نشیمن بزرگ، پشتی نرم، تنظیم ارتفاع دسته

قیمت خرید بهتین صندلی اداری نیلپر در دیجی کالا حدود 3 میلیون و 900 هزار تومان است (خرید از دیجی کالا).


صندلی اداری نیلپر یکی از ساده ترین و در عین حال بهترین صندلی های اداری موجود در بازار است. برند نیلپر یکی از بهترین برندهای داخلی تولید کننده صندلی است که به میتوانیم به کیفیت محصولات آن اعتماد کنیم. این صندلی اداری داری کفی و پشتی بسیار ساده، در عین حال بسیار راحت است که وزن زیادی هم ندارد.

یکی از ویژگی های خوب این صندلی اداری نیلپر، دسته های قابل تنظیم آن است که قبلا فقط در صندلی های گیمینگ دیده بودیم. این ویژگی یک امتیاز مثبت برای صندلی اداری به حساب می آید، مخصوصا اگز دسته های صندلی از جنس پلاستیک نرم ساخته شده باشد و تکیه دادن به آن حس خوبی را ایجاد کند. این صندلی همانی است که برای اداره باید داشته باشید.

مشاهده جزئیات بیشتر و خرید صندلی اداری نیلپر مدل OCM 812v در دیجی کالا

 

 

بهترین صندلی اداری نیلپر مدرن


صندلی اداری نیلپر OCM 850s B

بهترین صندلی اداری نیلپر مدرن

مشخصات و قیمت صندلی اداره نیلپر

جنس روکش: پارچه مش | ارتفاع: 97 تا 106 سانتی متر | جنس کلی: آهن، پارچه مش، پلاستیک | سایر مشخصات: پشتی گردنی، ضد عرق، دسته ی نرم، رنگ بندی، پشتی مش، تنظیم ارتفاع دسته

قیمت خرید بهترین صندلی اداره برند نیلپر در دیجی کالا حدود 3 میلیون و 700 هزار تومان است (خرید از دیجی کالا).


صندلی نیلپر OCM 850s یکی از صندلی های خوب برای اداره است، که هم از کیفیت ساخت خیلی خوبی برخودار است. هم از پشتی آن از جنس مش است و از تعریق و گرم شدن کمر جلوگیری میکند. و همچنین ظاهر بسیار مدرنی دارد و به زیبایی اداره یا خانه ی شما اضافه میکند.

فریم و نشیمن این صندلی اداری با پلی آمید تقویت شده است. و پایه های آن از جنس فولاد با پوشش آبکاری نیکل- کروم ساخته شده است. این یعنی هم مقاوت آنها در برابر وزن بسیار بالاست و هم در برابر زنگ زدن بسیار مقاوم است. و البته ظاهر استیل مانند زیبایی نیز دارد. در کل اگر میخواهید برای اداره ی خودتان صندلی بخرید و یا حتی برای کارهای خانگی خود صندلی کامپیوتر بخرید، این یکی از بهترین صندلی های اداری برای شما به حساب می آید.

مشاهده جزئیات بیشتر و خرید صندلی اداری نیلپر مدل OCM 850s B در دیجی کالا

 

 

 

بهترین صندلی اداری آرتینکو


صندلی اداری آرتینکو A9

بهترین صندلی اداری آرتینکو

مشخصات و قیمت خرید صندلی اداره آرتینکو

جنس روکش: چرم مصنوعی | ارتفاع: 100 تا 150 سانتی متر | جنس کلی: آهن، چرم مصنوعی، چوب، فوم معمولی، پلاستیک | سایر مشخصات: رنگ بندی، پشتی بزرگ، تنظیم پشتی

قیمت خرید صندلی اداری آرتینکو A9 در دیجی کالا حدود 820 هزار تومان است (خرید از دیجی کالا).


صندلی اداری آرتینکو یکی از ارزان ترین صندلی هایی است که میتوانید برای اداره و کارهای پشت میزی بخرید. که البته پیشنهاد میکنم برای کارهای طولانی سراغ مدل های کمی گرانتر بروید. اما اگر قرار است روزی 3 الی 4 ساعت کار کنید این یکی پیشنهاد خوب برای خرید صندلی اداری است.

این صندلی طوری طراحی شده است سطح تماس مناسبی با کمر ندارد و نمیتواند فشار را به خوبی تقسیم کند. البته از صندلی های ارزان قیمت نباید انتظار صندلی های مسابقه ای و گیمینگ را داشته باشیم.

هدف مسترنکست از این پیشنهاد این بوده که، اگر قرار است زیر یک میلیون تومان برای خرید صندلی اداری هزینه کنید، این یکی از بهترین گزینه ها است. ولی پیشنهاد میکنیم برای حفظ سلامتی کمی بیشتر هزینه کنید.

مشاهده جزئیات بیشتر و خرید صندلی اداری آرتینکو کد 180A9 در دیجی کالا

 

 

بهترین صندلی اداری هوگر


صندلی اداری هوگر KH440C

بهترین صندلی اداری هوگر

مشخصات و قیمت خرید صندلی ادراه هوگر

جنس روکش: چرم مصنوعی | ارتفاع: 100 تا 112 سانتی متر | جنس کلی: استیل، چرم مصنوعی، چوب، فوم سرد، پلاستیک | سایر مشخصات: دسته ی نرم، رنگ بندی، تنظیم وضعیت پشتی

قیمت خرید بهترین صندلی اداره هوگر HK440C در دیجی کالا حدود 1 میلیون و 930 هزار تومان است (خرید از دیجی کالا).


صندلی اداری هوگر یکی از منعطف ترین صندلی های اداری است که میتوانید برای راحتی خودتان در اداره یا محیط خانه تهیه کنید. دسته های این صندلی اداری ثابت هستند اما یک حالت فنری بسیار کم دارند تا خشک و خسته کننده نباشند. پشتی این صندلی از جنس چرم مصنوعی ساخته شده است. پس امکان تعریق و گرم شدن برای کمر وجود دارد. که در راهنمای خرید انتهای این مطلب راه حل را به شما خواهیم گفت.

اما در این صندلی اداری علاوه بر تنظیم ارتفاع صندلی، میتوانید زاویه ی پشتی را نیز با یک اهرم تنظیم کنید و صندلی کمی روی  صندلی ریلکس کنید. این صندلی از جنس با کیفیت و خوبی ساخته شده و مقاومت بسیار خوبی دارد. تنوع رنگی زیادی ندارد اما رنگ های کلاسیک را در اختیار شما قرار داده اند تا با محیط رسمی تر بتوانید آنها را سِت کنید. البته رنگ مشکلی این صندلی را در همه جا میتوانید استفاده کنید.

مشاهده جزئیات بیشتر و خرید صندلی اداری هوگر مدل KH440C در دیجی کالا

 

 

پرفروش ترین صندلی اداری دیجی کالا


صندلی اداری اوان K320L

پرفروش ترین صندلی اداری دیجی کالا

مشخصات و قیمت صندلی اداری اوان

جنس روکش: چرم مصنوعی | ارتفاع: 100 تا 112 سانتی متر | جنس کلی: استیل، چرم مصنوعی، چوب، فوم سرد، پلاستیک | سایر مشخصات: دسته ی نرم، رنگ بندی، تنظیم وضعیت پشتی

قیمت خرید صندلی اداری اوان در دیجی کالا حدود 800 هزار تومان است (خرید از دیجی کالا).


صندلی اداری اوان یکی از ارزان ترین و البته پرفروشترین صندلی های اداری است که میتوانید از بازار تهیه کنید. اما از آن انتظار چندانی نباید داشته باشید. اما با چند حرکت کوچک میتوانید آن را به یکی صندلی خوب برای خودتان تبدیل کنید. که این نکات را در راهنمای خرید، انتهای مطلب میتوانید مطالعه کنید.

این صندلی برای کاربری اداری طراحی شده است. یعنی صاف نشستن روی صندلی شرط اصلی برای طراحی این صندلی بوده است. و یکی از مقرون به صرفه ترین صندلی های بازار است که به راحتی میتوانید برای خودتان یا اداره تان تهیه کنید.

مشاهده جزئیات بیشتر و خرید صندلی اداری اوان کد K320L چرمی در دیجی کالا

 

 

راهنمای کامل خرید بهترین صندلی اداری

صندلی های زیادی در بازار وجود دارند که ممکن است شما را دچار اشتباه کنند. اما اگر قصد خرید بهترین صندلی اداری را دارید. کافی است به ویژگی ها و نکاتی که در این راهنمای خرید گفته میشود توجه کنید. تا بهترین صندلی اداری را انتخاب کنید.

ارگونومیک بودن صندلی اداری

صندلی اداری حالت خاص خودش را دارد و باید به گونه ای باشد که بتوانید به راحتی به پشتی تکیه بدهید. اما این تکیه دادن نباید باعث شود تا به عقب خم بشوید و تا حد امکان تماس بیشتری بین کمر و صندلی وجود داشته باشد. این نوع طراحی باعث میشود تا فشار g به صورت یک نواخت پخش شود و فشاری روی ستون فقرات شما نباشد. و در نتیجه خستگی برای شما و عضلاتتان وجود نخواهد داشت.

نکته: وقتی روی صندلی ( هرنوع صندلی ) مینشینید، سعی کنید در جیب پشتتان وسیله ای مانند کیف پول نباشد. در دراز مدت ممکن است صدمات جبران ناپذیری ببینید.

جنس روکش بهترین صندلی های اداری

روکش صندلی های اداری انواع مختلفی مانند چرم، چرم مصنوعی، پارچه معمولی و مش دارند. اما اگر بخواهیم یک جنس را پیشنهاد کنیم کار بسیار سخت است. زیرا فضایی که قرار است در آن کار کنید بسیار متفاوت است. مثلا اگر محیط کار شما در تمام فصول میتواند خنک باشد به سراغ چرم و چرم مصنوعی بروید بهتر است. اما اگر محیط کار شما گرم است باید از صندلی های مش و پارچه ای استفاده کنید تا تعریق کمر و نشیمن شما را اذیت نکند.

پشتی بهترین صندلی های اداری

پشتی بهترین صندلی های اداری نیازی نیست زیاد بزرگ باشند. اما باید یکی حمایت محکم برای کمر شما باشند تا بتوانند شما را صاف نگه دارند. اما بهتر است زاویه آنها قابل تنظیم باشد تا بتوانید در مواقع نیاز کمی هم ریلکس کنید.

چرخ ها و جنس پایه بهترین صندلی های اداری

چرخ های صندلی اداری باید راحتی حرکت را برای شما فراهم کنند تا به راحتی به تمام نقاط میزتان دسترسی داشته باشید. و بتوانید در محیط کار خودتان گردش های خوبی داشته باشید.

بهترین مارک صندلی های اداری

شاید پیش خودتان فکر کنید که برای خرید بهترین صندلی های اداری حتما باید به سراغ صندلی ها با برندهای خارجی برویم. اما باید قبول کنیم که خرید صندلی اداری خارجی به صرفه نیست. و در ضمن تولید کننده های داخلی مانند هوگر، نیلپر، آرتینکو و آرکانو صندلی های خوبی را تولید کرده اند که امتحان خودشان را بین مشتریان پس داده اند.

 

چند نکته بعد از خرید صندلی های اداری

  1. اگر صندلی اداری شما پشت گردنی ندارد. سعی کنید یک نمونه ی طبی برای خودتان تهیه کنید و با کش آن را به صندلی وصل کنید.
  2. اگر صندلی شما بالشتک قوس کمر را ندارد. حتما بالشتک طبی برای خودتان تهیه کنید. این کار برای سلامتی شما که مهمترین چیز است، بسیار مهم است.
  3. سعی کنید صندلی خودتان را هر دو ماه یک بار تمیز کنید تا عمر آن بیشتر باشد.
  4. حتما و حتما و حتما اهرم های صندلی را روغن کاری کنید. این نکته بسیار مهم است. خیلی از کاربران صندلی اداری از صدای جیر جیر صندلی شان بسیار ناراضی هستند که حتما باید این نکته را رعایت کنید.
  5. تا حد امکان روی فرش از صندلی اداری استفاده نکنید.
  6. وقتی روی صندلی اداری نشسته اید، سعی نکنید آن را روی دو چرخش معلق نگه دارید.

 

 

برای نوشتن مقاله « بهترین صندلی اداری » این کارها انجام شده است.

24 ساعت تحقیق | بیش از 80 صندلی بررسی | بالغ بر 1000 نظر و رای مشتری در نظر | 3 مقاله مرتبط مطالعه.

 

صندلی های اداری را بخرید که حس راحتی را برای شما بوجود بیاورند.

شاید این صندلی های به نظر شما زیاد جذاب نباشند. پیشنهاد میکنم حتما به سراغ صندلی گیمر ها هم بروید حتما با گزینه های خوبی آشنا میشوید. برای آشنایی با صندلی گیمرها حتما به مطلب « بهترین صندلی های گیمینگ » سر بزنید. گیمر ها از کارمندای اداره، بیشتر روی صندلی میشینن.

اگه به دنیای گیمینگ و گیمر ها علاقه داری و میخوای ببینی یک سیستم گیمینگ خوب چقد هزینه میخواد، پیشنهاد میکنم حتما به « بهترین سیستم های گیمینگ » سر بزنی. توی اون مطلب بهترین کانفیگ ها گیمینگ تو رنج های قیمت 20 تا 100 میلیون رو معرفی کردیم.

مشاوران ما همیشه آماده ی این هستند که شما رو راهنمایی کنند، تا بهترین تجهیزات رو بخرید و تا سال ها از داشتنشون لذت ببرید.

برای بهبود عملکرد این مطلب امتیاز بدهید.
[کل: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − یک =

دکمه بازگشت به بالا